Annons:
Etikettbarnlöshet
Läst 1988 ggr
Chribba i Årsta
2017-02-22 13:30

Förstörde chanserna till att bli pappa

Jag heter Christer och är en alkoholist! Jag är nykter sedan snart tjugo år tillbaka. Fast när jag var yngre och kanske mer produktiv. Så fick jag inget förhållande på grund ut av att jag var en alkoholist. Då var alkoholen viktigare en någonting annat. Jag älskar barn utbildade mig till barnskötare och arbetade inom barn omsorgen. Men som vanligt så styrde alkoholen mitt tanke sätt. Så jag slutade inom barnomsorgen och gick in på en behandling. Fast fick ett nytt erbjudande på ett dröm jobb. Så jag hoppade på det och arbetade några år. Men alkoholen som följeslagare. Så det var ingen tjej som var intresserad ut av ett fyllo. Alkoholen höll på att kosta mitt liv. Men jag nyktrade till 1997 och träffade en tjej 2000 men då hade åldern tagit ut sin rätt. Så tyvärr kommer jag inte få några arvingar.

Annons:
Niklas
2017-02-22 13:36
#1

Det var tråkigt att läsa. Hoppas du kan hitta andra sätt att få vara tillsammans med barn.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Chribba i Årsta
2017-02-22 16:14
#2

Tack Nicklas! Ja jag var med om en svår sak 1995 med en hjärnskada som följd. Jag kan ha svårt med barn nu mera. Men jag har en bonus barnbarn som också lider ut av en hjärnskada. Vi kommer väldigt bra överens.

Upp till toppen
Annons: