Annons:
Etikettbehandlingar-mm
Läst 3703 ggr
[LoveBaloo]
2/17/11, 10:10 PM

Äggdonator

Jag ska bli äggdonator =)

Annons:
Mona22
3/4/11, 11:07 AM
#1

Vad bra. finns nog flera som uppskattar din hjälpSkrattande

Fidelia
4/23/11, 9:32 PM
#2

Grattis!

Jag donerade själv ägg förra året för att hjälpa en vän att gå före i mottagarkön. Hon fick dock inte mina ägg utan de gick till för mig två okända par.

Men min väninna är nu gravid i 8e månaden.

Oavsett vilken orsak du valt så ska du veta att det är guld värt för dem som behöver det.

[LoveBaloo]
4/24/11, 4:50 PM
#3

Jag ska göra det till ett par som är helt anonymt för mig. Träffade kuratorn i torsdags och hon sa att allt verkade bra, så nu hoppas jag bara på att jag faktiskt är godkänd =)

Mona22
4/25/11, 11:35 AM
#4

Gör det ont att plocka ut äggen? Tyst

[LoveBaloo]
4/25/11, 12:06 PM
#5

#4 ja, bra fråga, vad säger du, #2??Tungan ute Gah, lite nervöst är det, hoppas på en ordentlig dos lugnande och smärtstillande, är trots allt rädd för nålar osv.

Fidelia
4/26/11, 7:46 AM
#6

#4 Man får både lugnande och smärtstillande. Första sticket kändes för mig eftersom bedövningen inte hunnit ta. Men sedan var det lugnt. Gick ganska fort.

#5 Får du hjälp med hormonsprutorna eller tror du att du fixar dem? Det är ju som en insulinpenna med supertunn nål. Känns knappt. Men jag var nervös första 2 dagarna.

Annons:
[LoveBaloo]
4/26/11, 3:54 PM
#7

#6 Jag är livrädd för nålar, så jag planerade att hitta en sjuksköterska under utbildning som kan få öva sig på mig. Tänkte sätta ut en annons på högskolan…eller något sånt.

[LoveBaloo]
5/3/11, 12:48 PM
#8

Nu har jag blivit godkänd!

sybilla1980
6/11/11, 4:51 PM
#9

skulle vilja ge spärma eller göra barn till den som vill……

en asiatisk kille

Ioma
7/14/11, 7:26 PM
#10

Åhhh vad underbart!

Finns så otroligt många som behöver äggdonator så det är guld värt!

Grattis och jag tackar dig å dessa personers vägnar.

Mvh
Marika "Ioma"

Sajtvärdinna på barnlöshet www.barnloshet.ifokus.se
Jag anordnar HexMeet i Småland
Min hobbyblogg & dagbok: http://www.ioma.se

Allamej
7/25/11, 1:13 PM
#11

Och jag är glad att jag var en av dom som gjorde det möjligt för kvinnor att donera ägg :D

Det var en av mina hjärtefrågor när jag var inom politiken och lyckan när mitt förslag gick igenom var obeskrivlig

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

 

 

Aniara4
12/1/11, 4:34 PM
#12

Roligt att höra! I min närhet finns ett barn som finns till tack vare en okänd kvinnas generositet, och det händer att jag önskar att hon kunde se den fina familj hon hjälpt till att skapa. Den mamman saknar äggstockar, så hon trodde att hon aldrig skulle kunna bli mamma.

Det ni gör är fantastiskt! Jag skulle själv med glädje donera om jag var frisk. Men så som min hälsa ser ut gör jag nog bäst i att behålla mina gener för mig själv, ha ha.

Upp till toppen
Annons: