Annons:
Etikettbehandlingar-mm
Läst 4257 ggr
Kitty41
7/15/10, 11:37 PM

Viktigt - en liten hjälp!

Ta er tid att läsa det här!
Vet inte om ngn redan har skrivit det redan, jag hänger inte på det här forumet så jag vet inte, men jag skriver ändå för det här är typ… Epic!

Ni som bor i/nära Stockholm/har möjlighet att resa dit och lider av barnlöshet bör absolut testa, jag rekommenderar alla dit!
Människan jag pratar om heter Dr Nie (förkortat) och håller till på Stora Essingen. Det hon sysslar med är akupunktur, kinesisk medicin.

Seriöst, det fungerar på typ allt, hon har te x botat en man från POLIO! Hon har behandlat och diagnostierat mig när ingen läkare tog mig på allvar. "Du är väl stressad" MY ASS. Led i tre år av mycket magproblem, och vi hittade inget fel. Nies diagnos tog mindre än 5 minuter, var smärtfri och jag hann knappt förstå det själv. För lite magsyra hade jag. Jaså?
Jag personligen tror väldigt mycket på den kinesiska läran, efter att hon hjälpte mig (och även innan jag gick dit).

Men just Nies specialitet är just BARNLÖSHET :)! Hennes kontor typ kryllar av bilder på barn som folk har fått pga henne, och behandlingarna tar väl olika lång tid, men det verkar ha gått mkt fort för alla, typ på ngn/ngra veckor!

Så jag rekommenderar er VERKLIGEN till att gå dit, och 
LYCKA TILL! :)

Annons:
Kitty41
7/16/10, 9:55 PM
#1

Rättelse:
Jag menade inte(/skrev fel) att människan hade blivit botad från polio, men på ngt sätt så hade människan kvarstående MEN från sjukdomen, eller hur det nu var, och blev så gott som fri från dem/mkt bättre.

så ska det vara :)

Upp till toppen
Annons: