Annons:
Etikettbehandlingar-mm
Läst 1748 ggr
Ladymon
11/11/09, 10:49 PM

Undrande..

Hej

Vi har försökt få barn i lite mer än två år. Vi har gjort en utredning och det visade sig att min mann inte har några spermier alls.

Jag gjorde ett ultraljud för 4 dagar sedan. Allt såg normalt ut. Hon visade äggastockarna o.s.v

Sedan kom vi till livmodern och hon frågade om jag hade haft mens under de närmaste två veckorna vilket jag har. Hon visade att i livmodern fanns det en slem "klump" men som hon menade inte alls var något konstigt eftesom de kan bli kvar efter menstration.

Jag har gjort MÅNGA ultraljud och aldrig haft det förut.. livmodern har alltid varit tom.

Dagen efter gyn så började jag blöda. Inte mycket utan som flytningar fast med blod. Har haft så nu i 4 dagar.

Finns det någon möjlighet att klumpen hon såg i min livmoder kunde varit ett barn (dött efter de inte var något dunkande hjärta) som nu kommer ut. Alltså ett missfall..

Hur kan de se skillnad på ultraljud på en slem klump eller ett dött foster ?

Hon vet jue att min mann inte har spermier så att det skulle vara nästan omöjligt att jag blev gravid..Så kanske tog en förhastad slutsatts? jag menar.. TÄNK OM ETT MIRAKEL faktiskt SKEDDE ??

Blir lite orolig..

Annons:
Ladymon
11/12/09, 10:44 AM
#1

Ingen som har någon teori ???

LaSadie
11/17/09, 9:19 AM
#2

är det inte ngt du borde fråga dem om?

Ladymon
11/17/09, 9:08 PM
#3

jadu att få en ny tid på gyn brukar man inte få i första taget, eller att ens få prata med någon läkare på telefon…

detta skedde jue efter jag hade vart där så de var inget jag kunde ta upp då….

LaSadie
11/17/09, 10:13 PM
#4

Nej men eftersom du undrade en ganska komplicerad fråga så kanske man ska fråga de som vet och inte "hobby-gyn"

Ladymon
11/17/09, 11:28 PM
#5

ja självklart. Så fort jag kommer i kontakt med någon så skall jag göra det. Tänkte om någon här kanske hade vart med om samma sak…och kunde dela med sig av sina erfarenheter.. thats all :)

Eidesdotter
11/18/09, 1:59 AM
#6

Har ingen erfarenhet att bidra med, men eftersom du säger att din man inte har några spermier alls känns det ju ganska omöjligt.

Ledsen för er skull.

Annons:
Upp till toppen
Annons: