Annons:
Etikettbarnlöshet
Läst 2962 ggr
madeilene87
7/9/09, 2:00 AM

skengraviditet

En sak jag hatar (och bland oss barnlösa är jag nog inte ensam om att tycka…) är skendräktighet. När mensen är försenad, man tycker sig må illa, man blir yr, man blir svullen i magen, man får svullna bröst, man får i princip alla gravidsymptom man kan tänka sig.

i flera månader har jag varit säker på att jag varit med barn, har mått illa, varit yr, svullen mage, svullna bröst.. ja ni vet. ändå har det visat minus på stickorna och mensen har kommit, flera dagar/veckor för sent. Jag kommer förneka alla symptom när det väl händer känner jag haha

idag började jag må illa av popcorn lukt. Helt sjukt, jag som ääälskar popcorn annars haha. skengraviditet? skulle tro det -.-'

någon mer än jag som brukar bli sken"dräktig" ? :P

Annons:
jaghetersophia
7/9/09, 9:54 AM
#1

Jo jag var skendräktig 2-3ggr iaf….sen när jag väl blev gravid så kändes det inte alls som jag trott :)

Ioma
7/9/09, 2:47 PM
#2

Oh ja…. Undrar hur många gånger jag varit skengravid (eller varit gravid och fått missfall vilket numera känns omöjligt med tanke på mina äggledare)

Jag hatar att vara skengravid, man får verkligen upp hoppet för att bara krascha sen när mensen kommer :-(

Mvh
Marika "Ioma"

Sajtvärdinna på barnlöshet www.barnloshet.ifokus.se
Jag anordnar HexMeet i Småland
Min hobbyblogg & dagbok: http://www.ioma.se

madeilene87
7/10/09, 2:18 PM
#3

#1

jag har ju också varit gravid men enbart till vecka 8 så jag hann väl inte med att känna några symptom ;) hann bara må illa lite granna..

#2

ja det är hemskt -.- men nu har jag slutat trott på något haha, hellre glatt överraskad om jag blir med barn någon dag än förbannad varje jävla månad haha

Ioma
7/10/09, 6:27 PM
#4

PRECIS!

Mvh
Marika "Ioma"

Sajtvärdinna på barnlöshet www.barnloshet.ifokus.se
Jag anordnar HexMeet i Småland
Min hobbyblogg & dagbok: http://www.ioma.se

SumacWarmi
8/1/09, 9:28 PM
#5

Skendräktig är jag för jämnan :(

Tillit är den magiska ingrediensen som skapar under. Lev väl!

[Linxter]
8/2/09, 4:17 AM
#6

Skengraviditet varenda månad: Check!

Annons:
Upp till toppen
Annons: