Annons:
Etikettpresentationer
Läst 1304 ggr
vildarosen
5/8/09, 10:51 AM

Hejsan hopp här är jag!

Jag heter VildaRosen här inne o verkligheten är Rose (en förkortning av mitt namn) är 32 år nu o bor i hop me min sambo i Göteborg..

Vi har försökt få barn i stort sätt från dag 1.. Menän så länge har det ej blivit något..Vi har bott i hop i 5 år nu o varit ihop likalänge…Men känt varandra i ca 8 år nu… Jag har varit gravid när jag va 19 men fick missfall då o kolla upp mig då o det va inga fel! Men dom två sista åren har jag åkt på lite sjukdomar som kan kanske spela in lite oxå,diabetes typ1 o reumatisk sjukdom…

Vi har pratat  om att kolla upp oss men ingen av oss vet vart vi ska vända oss o jag tror att vi är lite rädda oxå om det är nåt fel på nån av oss.. Vi får inte adoptera pga av mig o mina sjukdomar,har kollat upp det iaf, det va ett hårt slag faktiskt!

Jag har många hobbyn o intressen i livet o berätta allt skulle bli en bokSkrattande

Det va lite om mig!

Mvh Rosen

Vild är vinden som tar mig ifrån dig!

 Vildarosen medarbetare reumatism ifokus

 

Annons:
madeilene87
5/8/09, 5:40 PM
#1

jag önskar dig lycka till och håller tummarna om att du ska få bli med barn så småningom :)

varför skulle ni inte få adoptera? jag tycker det var en mycket märklig regel. Ja menar din sambo är väl "frisk" ? och det måste ändå vara bättre hos er än vad de stackars barnen har annars?!

mkt märkligt som sagt….

vildarosen
5/17/09, 11:25 AM
#2

det stod så på adoptionställena som jag läste på nätet o det tycker jag är konstigt oxå! Ska undesöka det mer faktiskt! min sambo är frisk ja!

det tycker man om barnnen ja..

Mvh Rosen

Vild är vinden som tar mig ifrån dig!

 Vildarosen medarbetare reumatism ifokus

 

Upp till toppen
Annons: