Annons:
Etikettunder-25-barnlös
Läst 5676 ggr
[Angel88]
2009-03-12 13:06

Kraftig blödning, missfall?

Vill varna kännsliga och yngre, läs inte!

i måndags fick ja fruktansvärt ont i magen när ja gick till bussen på väg till skolan, och jätte ont mellan benen, gick nästan inte att gå. men bestämd som ja var gick jag ändå. kom till skolan och värken steg, gjorde jätte ont nu, men ja uthärdade det. rasten mellan lektionerna gick jag till affären för att köpa lunch, aj fy va ont det göööör… kom till baka och åt, det började bli olidligt nu, och ja va blek mycket blek när ja va på toa, led värkligen, gick på toa igen efter 20 min in på lektionen, va rädd att min mens skulle komma fast den då skulle vara ca 2 veckor för tidigt (värkligen inget ovanligt), (men så här ont har ja nog alldrig haft, då) så ja förberedde mig… gick tillbaka till lektionen igen. 20 min senare en tidig rast ja fort in på toa och satte mig och det bara väller ut blod ur mig, bara forsade. trotss att ja hadde den näst största tampong stoleken, och efter bara 20 mig… nu gjorde det så olidligt ont att ja fick åka hem. åkte för bi affären och köpte dom största tamponger som gick, och bindor byter till dom åker hem går dom två sissta kilometerna från bussen hem i myr tack då det gjorde så ont, e livrädd. visst inte vad ja skulle göra har ju hästen med.. fick byta när ja kom hem igen, ca 30 minuter hade då gott. fick ringt till helsingborgs sjukhus, men dom bara skälde ut mig och sa att ja va korkad som ringde på akuta fall, och sa bara att ja skulle plocka ut min p stav… ingen hjälp fick ja.. och ja blör fotfarande mycket kraftigt, fast inte lika mycket, byter nu ca varige till varannan timme, men d e mycket för att vara mig som brukar kuna ha en tampong i alla fall 3 timmar. har ont fotfarande. mellan benen och mittemellan ägstockarna i mitten typ.. ingen vanlig mensvärk. har haft en period av mag ont nu och kraftigt illa månde på mårnarna och inte velat äta, sedan omättlig hunger, så att det gjort ont. dom senaste två till 3 månaderna har varit så. fast gravtesten svarat negatift… ja gick upp en del, men nu den senaste månaden har ja gåttner massor. smälde i magen för ca 2-3 veckor sedan, kan det ha orsakart en fördröjt missfall har ju haft min mens som alltid. men den har ju inte varit som den brukar, hadde den senaste för ca 3 veckor sedan i ca 2 månader, med en jämn blödning varken lite eller mycket.. denna gången har det varit klumpar i, gråa, och mörka. första blodet va ljust rött, som när man skär sig, och sedan nästan svart… ja rider min häst ändå, för ja vill inte att hon ska stå tar mellan 3-4 alvedon ca 30 min före, och dedan grimarserar ja igenom ridningen… och dedan e ja mer död en levande.. går som en sombi hema igen, sova vill vara sova…. äter järntabletter, men det gör ja alltid då ja brukar ha kraftiga blödningar.. hadde ett missfall för ca 1,5 år sedan när ja träffade min kille… liknar detta.. HÄLP MIG!

Annons:
szirius
2009-03-12 20:31
#1

Jag tycker att du ska ta kontakt med gyn.Dels för att se om det kan röra sig om ett missfall, men också med att få hjälp med dessa kraftiga blödningarna.

kajanus
2009-03-13 23:54
#2

ja du aksnke måste göra en skraping,ring o stå på dig, lycka till

szirius
2009-03-18 22:36
#3

Hur har det gått????

Upp till toppen
Annons: