Annons:
Etikettallmäna-krypinet
Läst 1330 ggr
szirius
1/29/09, 12:39 AM

plus?

Det här känns pirrigt,min mens är SEN.Det har inte hänt på ett år, tvärtom har den jämt varit tidig, de senaste månaderna bara tre veckors mellanrum.Jag vågar inte kolla om det är nåt- vill leva på det här hoppet så länge det går.Tror knappast att besvikelsen kommer att bli större om mensen dyker upp- det är jag liksom van vid.Men att åtminstone få TRO att det är möjligt ger mig något just nu.Ville bara få skriva av mig, få ut det liksom.

Jag håller tummarna för er alla andra här inne också!

Annons:
Ioma
1/29/09, 11:28 AM
#1

*Håller tummarnaför dig*

Mvh
Marika "Ioma"

Sajtvärdinna på barnlöshet www.barnloshet.ifokus.se
Jag anordnar HexMeet i Småland
Min hobbyblogg & dagbok: http://www.ioma.se

miss-piggy
1/29/09, 3:47 PM
#2

*håller tummarna hårt och kniper ihop ögonen*

hoppashoppashoppas

 Jag ska bli smal, rik och vacker!

kajanus
1/29/09, 11:07 PM
#3

hur går det??? nyfiken 'L*

szirius
1/29/09, 11:52 PM
#4

inget idag hellerSkrattande.Ska testa mig på lördag om den inte kommit än då.

kajanus
1/30/09, 9:34 AM
#5

spännande 'L* håller tassarna för dig

szirius
2/2/09, 9:54 AM
#6

mens i gårRynkar på näsan.Det är bara att ta nya tag.Min akupunktörvän säger iaf att det är positivt att min menscykel är längre.Alltid ett steg i rätt riktning.Man får fokusera på det goda, annars blir det tufft…

Annons:
kajanus
2/3/09, 1:38 PM
#7

ja vad tråkigt,men fokusera på det som är bra!!!lycka till

Mezzo
2/14/09, 8:16 AM
#8

en tanke som slår mig.. när du haft menscykler på 21 dagar.. När har du räknat att din äl infaller då?
Och hur lång menstruation har du?
Ni får nog sexa under mensen om ni ska pricka tror jag, nästan alltid infaller sig äl 14 dagar FÖRE nästa mensens första dag..
Dvs har du en menscykel på 21 dagar så infaller sig äl på dag 7.. :)

Lycka till i fortsättningen!:)

szirius
2/22/09, 12:22 AM
#9

Tack så mkt för kunskaperna- då har jag ju tänkt helt fel, jag har tänkt i mitten, dvs runt  dag 10-11.Jag har tänkt köpa ägglossningstest för att få koll på min kropp.Ja det där med att sexa…jag tycker vi håller på för jämnanFlört men det får ju inte bli dåligt sex bara för att heller.Lätt hänt…

önskar lycka till tillbaks!!!

kajanus
2/22/09, 9:57 AM
#10

ja fy vårt sex är ju inte det bästa under ägglossningen det blir så oromantiskt o mer klinsikt istället…..men före o efter är det fantastiskt 'L*

Upp till toppen
Annons: