Annons:
Etikettbarnlöshet
Läst 4471 ggr
Louella
2008-12-09 21:14

"surrogatmamma" finnes

Hej! Jag heter Louella och kommer från Haninge utanför Stockholm. Jag har två syskon och en mamma och en pappa som jag älskar. Jag tycker hela tanken på en regnbågsfamilj är jättefin och tycker det skulle vara en vacker gäst att hjälpa ett killpar att skaffa barn. Jag har bott största delen av mitt vuxna liv utomlands och arbetat som trädgårdsmästare i Australien och London, numera arbetar jag på skogskyrkogården som jag tycker är en mycket vacker plats. Jag gick samhällsvetenskapligt gymnasium och funderar på att plugga vidare till trädgårdsdesigner via ett distans universitet. Jag gillar har ett litet rum med en balkong i ett kollektivt boende i förorten, ett asketiskt boende som jag trivs med men inte passar barn och jag gillar att åka på långa resor så jag vill att eventulla barn ska ha två trygga, mogna stabila fadersfigurer och jag är redo att ge upp barnen till styvbarnadoption men vill känna killparet jag skaffar barn med tillräckligt att jag litar på att dom ger mig umgängesrätt.

Annons:
surrogatmammasthlm27
2011-01-11 17:26
#1

Glad Hej jag är en kvinna med 2 barn själv, i Stockholm, jag är 27 år gammal, och är full frisk, jag söker er som försöker få barn men utan resultat, och er gay män med, eller lesbiska par,jag ställer upp för graviditeten, men vill inte ha umgängesrätt, utan då är det ert barn, men om barnet vill veta vem mamman är så kommer vi överens om det, jag undrar om det är papper från advokaten  man kan få? så man avsäger sig vårdnaden? och man förklarar att jag är en surrogat mamma, inget mer. Självklart är kravet att jag ska få ersättning mot att jag gör detta, fyr siffrig summa,om jag är gravid.Maila mig om ni vill veta mer, sussann_656@hotmail.com.

Upp till toppen
Annons: