Annons:
Etiketttips
Läst 1291 ggr
[kvasthilda1972]
2008-09-14 16:13

Det finns hopp!

Jag och min exmake försökte bli med barn i 3 år, efter 1  år blev jag gravid och fick tidigt missfall, strax efter var det dags igen men det slutade också med missfall sedan hände ingenting. Det sista året fick jag veta att jag har låg sköldkörtelfunktion, blev inställd men inga barn kom. Skilsmässan kom innan barnlöshetsutredningen startade och jag träffade en ny underbar man. Jag hade börjat accepterat mitt liv som barnlös och funderade på vad jag kunde göra istället tex resa mm, efter 6 månader blev jag gravid igen och nu är jag i v25 och mår utmärkt.

Jag tror själv att jag inte var så spänd som bidrog till min graviditet + ödet sa att nu är det dags.

Annons:
jaghetersophia
2008-09-14 16:15
#1

Det låter ju underbart..bara att gratulera :)

Ioma
2008-09-14 16:19
#2

Åhhh vad underbart! GRATTIS!!!!!!!!!

Jag skulle aldrig kunna "byta" make, då är jag hellre utan biologiska barn ;-)

Men gryyymt så underbart för er.

berätta hur det går för oss här.

Kram

Mvh
Marika "Ioma"

Sajtvärdinna på barnlöshet www.barnloshet.ifokus.se
Jag anordnar HexMeet i Småland
Min hobbyblogg & dagbok: http://www.ioma.se

[kvasthilda1972]
2008-09-14 16:23
#3

#2 anledningen till skilsmässan var inte pga barn utan exet stora problem med lathet. Han gjorde inget varken i äktenskapet eller hushållet. Men tack och lov så hittade jag min prins som är tvärtom…:) Så det var tur att jag inte fick några barn med honnom…

Linn
2008-09-14 21:56
#4

GRATTIS! Vad skönt att det verkar gå bra för dig!

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Smila
2008-09-17 15:29
#5

Va spännande, stort lycka till Kram

danino
2008-09-25 16:06
#6

grattis!ja vissa par kan inte få barn ihop,så tror jag att det är trots att det sägs att det bara är en myt

Annons:
Upp till toppen
Annons: