Hej brukar tassa ut här o spana om det kommit ngt nytt på sidan,mycket hänger ju på medlemmarna så nu kommer mina små funderingar,kanske ngn känner igen sig.....jag har många funderingar om mycket
Det här med o ligga i för att tillverka barn.....jag vet inte hur hårt man ska gå in för det??Jag vill inte bli nitisk o tvångsmässigt ha samlag varannan dag jämt typ......sen det här med ägglossnings stickor, satt idag o kollade runt på olika sånna sidor o funderade om man skulle beställa några sådana för jag har ju ingen reglebunden menstruation så jag vet ju aldrig när jag kan bli gravid....ska man köpa 365 st då o testa varje dag?men jag är då rädd att jag blir för fokuserad så att allt låser sig.....Man har ju hört talas om par som inte kunnat få barn så adopterar de o blir gravida själva sen!!! Hur går er andras tankar hur gör ni? Min filosfi är lite så här händer det så händer det....men man börjar ju komma upp i ålder oxå.... tankarna fladdrar omkring som löv på hösten......ni kan väl skriva om hur ni andra tänker o funderar kring dessa saker......
mvh kajanus