Annons:
Etikettbehandlingar-mm
Läst 3377 ggr
Ioma
6/5/08, 12:08 AM

Viktnedgång

Idag har jag gett mig den på att jag ska gå ner i vikt.

Jag ska försöka mig på LCHF så får vi se hur det går.

Tävlar med ett par på Häxor iFokus Direktlänk till tråden 

Tjohoooo. Nu jäsiken ska det bli bäbis av framöver

Mvh
Marika "Ioma"

Sajtvärdinna på barnlöshet www.barnloshet.ifokus.se
Jag anordnar HexMeet i Småland
Min hobbyblogg & dagbok: http://www.ioma.se

Annons:
Hanasa
6/5/08, 12:14 AM
#1

Provade LCHF ett tag. Men jag kunde inte! :-( Min mamma försöker äta efter det. Hon har gått ner massor och är jätteduktig! :-)

Men du, om du ger mig tips på hur man går upp i vikt, så kan jag ge dig tips på hur man går ner! Flört

Lycka till med viktnedgången!

Ioma
6/5/08, 12:25 AM
#2

Hihi… Är du muskulös? Om inte så börja bygga muskler, det väger mer än fett ;-)

En vän till mig började äta herballife´s produkter och justerade mängden för att hon skulle gå upp och det funkade.

Mvh
Marika "Ioma"

Sajtvärdinna på barnlöshet www.barnloshet.ifokus.se
Jag anordnar HexMeet i Småland
Min hobbyblogg & dagbok: http://www.ioma.se

Hanasa
6/5/08, 12:34 AM
#3

#2 Hehe, det är väl snarare så att jag slutade med allt som hade med träning att göra och hamnade på kontor och gick ner i vikt. *suck*

Men det är inte muskler jag behöver utan fett. Måste ju ha lite att ta av. Men det finns inte. :-( Och jag lovar, det är lika pissigt svårt att gå upp i vikt som det är att gå ner. *suck*

Ja jag har en väninna som säger att hon tycker jag ska börja äta Herbalife-produkter men jag har inte vågat testa än. Kanske borde. :-)

Ioma
6/5/08, 1:00 AM
#4

Ja det tro jag det att det är lika svårt det.

Dock är det väl itne lika farligt att vara underviktig som överviktigt har jag för mig.

Jo herbalife är kanon och gott är det oxå.

Har kvar ett par burkar faktiskt…

Mvh
Marika "Ioma"

Sajtvärdinna på barnlöshet www.barnloshet.ifokus.se
Jag anordnar HexMeet i Småland
Min hobbyblogg & dagbok: http://www.ioma.se

Hoppfull
6/12/08, 1:23 PM
#5

*harkel harkel* herbalife är INTE bra för kroppen! Flera oberoende forskningsrapporter visade att det kan ge leverskador av för omfattande bruk! (till och med dödsfall men det var någon som ätit det läääänge)

De proppar drycken full av taurin (som finns i RedBull bl.a.), det är därför folk känner sig så pigga. Men taurin är inte alls bra för kroppen (se tråden om viktig info om maten… där finns ett nyhetsbrev om sådana energidrycker) så om jag vore som ni skulle jag välja något naturligt istället för den drycken som är mera lurendrej! Dessutom visade testerna att man f¨r i sig minst lika mycket och bra vitaminer genom en helt vanlig mulitvitamintablett från apoteket, men till en bråkdel av kostnaden!

Holistics har proteinpulver http://ortagubben.jetshop.se/default.aspx som är att föredra om man ska pulverbanta (vilket jag inte tror är så bra… men kanske är den enda lösningen ibland!).

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Ioma
6/12/08, 1:42 PM
#6

Här är ingredienserna i herbalifepulvren:

Proteinpulvret:

  • Sojaproteinisolat (75%)
  • Mjölk vassleprotein (24,5%)
  • Vaniljarom
  • Klumpförebyggande medel: Kiseldioxid

Proteindrinken:

  • Sojaproteinisolat
  • fruktos
  • Sojalecitin
  • sojabönolja
  • förtjockningsmedel: guarkärnmjöl
  • karragenan
  • xantangummi
  • citruspektin
  • aromer
  • havrefibrer
  • majskli
  • kalciumcitrat
  • fruktooligosackarider
  • cellulosa
  • mjölkprotein
  • Klumpförebyggande medel: Kiseldioxid
  • glukos
  • kaliumfosfat
  • magnesiumoxid
  • rapsolja
  • askorbinsyra
  • järnfumarat
  • honungspulver
  • vitamin e
  • niacin
  • persilja
  • papayafrukt
  • zinoxid
  • kopparglukonat
  • vitamin a
  • kalcium-d-pantotenat
  • vitamin d3
  • antioxidationsmedel: askorbylpalmitat
  • alfa-tokoferol: pyridoxinhydroklorid
  • vitamin b12
  • mangankarbonat
  • riboflavin
  • titaminhydroklorid
  • folsyra
  • kaliumjodid
  • natriumselenit
  • biotin

Ingen taurin där inte.

OM det skulle vara så att någon kan bevisa att det finns taurin i utan att det står på innehållsförteckningen så är det bara att stämma herbalife då man inte FÅR utelämna något i innehållsförteckningen nu för tiden.ö

Mvh
Marika "Ioma"

Sajtvärdinna på barnlöshet www.barnloshet.ifokus.se
Jag anordnar HexMeet i Småland
Min hobbyblogg & dagbok: http://www.ioma.se

Annons:
Hoppfull
6/12/08, 3:17 PM
#7

Ja, nu är det ju forskare som kommit fram till detta! Inte jag… vad jag däremot vet är att man kan dölja innehåll genom att kalla det för annat. Som aromämnen t.ex. Jag vet bara vad jag läste, det var forskare i olika länder som tittat på preparatet oberoende av varnadra och kommit fram till att det var inget man inte kunde fixa billigare själv.

Jag är som sagt skeptisk till alla sådana dieter men om man ska äta pulver så ska det vara fritt från tillsatser (herbalifes är ju fullproppat!) och innehålla rena fina råvaror tycker jag! Jag läste på om herbalife när en kompis till mig försökte få mig att brja äta det, hon åt det och hade blivit sååå pigg (vare sig piggheten eller viktminskningen varade särskilt länge, hon har nu ätit det i över ett år och effekten utebilr helt klart!!).

Men det är ju bara min åsikt… var och en gör ju som de vill och tycker att de mår bra av. Jag tycker bara att det är viktigt att man får veta att forskare faktiskt kommit fram till att det är dåligt och till och med kan vara farligt, även om det inte är kul att få veta!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Ioma
6/12/08, 3:36 PM
#8

Ett ämne som taurin måste man skriva med i innehållsförteckningen eftersom ämnet taurin inte är ett aromämne utan ett funktionellt ämne.

Så det känns som att det är en konstig grej de där forskarna kommit fram till.

Kan ju vara så att herbalife har tagit bort taurinet efter att det kommit fram till att det är farligt?

Det jag gick ner med herbalife har inte varit några som helst bekymmer att hålla borta.
Tror det beror på hur man gör för att hålla vikten borta. käkar man på som vanligt efter herbalifeperioden är det självklart att man går upp igen och det kan man inte skylla på pulverdieten för utan bara sig själv.

Hebalife och liknande produkter är bara ett hjälpmedel att komma igång med. Inte ett mirakelmedel som ska göra att man även efter att man slutat med det kommer att hålla vikten.

Man håller faktiskt vikten om man äter som man ska, håller man inte vikten efter en sådan pulverdiet så äter man fel och måste kolla över sin mat istället.

Så att skylla på pulverdieten att man inte håller vikten när man slutat äta pulvret är bara en bortförklaring.

Jag som försökt ALLT av det som finns på svenska marknaden gör allt även om det inte är så nyttigt.

Jag struntar numer i tillsatserna, jag vill bara gå ner kosta vad det kostar vill.

;-)

Mvh
Marika "Ioma"

Sajtvärdinna på barnlöshet www.barnloshet.ifokus.se
Jag anordnar HexMeet i Småland
Min hobbyblogg & dagbok: http://www.ioma.se

Hoppfull
6/12/08, 5:44 PM
#9

Hahaha, det förstår jag sannerligen!

Även om jag av egen erfarenhet vet att man absolut KAN gå upp i vikt trots bra kost! OCH inte hålla vikten oavsett… Det är ju mitt oförklarliga problem som ingen förstår och knappst heller tror på.

Det är ju oxå så att man sänker sin ämnesomsättning radikalt av pulverdiet så många går ju upp trots nyttig mat efteråt! Det kan nog handla om okunskap om att man måste trappa upp väldigt långsamt och antagligen individuellt när man pulvrat bort kilon :)

Det kan vara så att det tagit bort det… jag har ingen aning :) det är ju bra i så fall. Hur som helst finns det en hel del kritiker till just herbalife pga sammansättningen (för lite protein) om de nu inte ändrat den med… och prisvärdighet, men de borde ju lära och vilja ändra för att det ska bli bättre.

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Ioma
6/12/08, 5:57 PM
#10

Ja man MÅSTE trappa ner mer pulvret om man ska kunna hålla vikten sen plus att man ska hålla intaget av mat till ett bra intag.

Jag har ju ingen sköldkörtel kvar och måste äta medicin resten av livet på grund av cancern så jag har lite problem med att det är svårt att gå ner *suck*

proteindrinken från herballife blandar man med ett proteinpulver enligt föreskrivningarna och tycker man det är för lite får man ju öka då.

Så att det är för lite protein i det är ju inget fel då de har ett proteinpulver man ska lägga till.

priset på alla dessa produkter är för jävligt rent ut sagt.

Det ska tydligen vara grymt dyrt att må bra *suck*

Mvh
Marika "Ioma"

Sajtvärdinna på barnlöshet www.barnloshet.ifokus.se
Jag anordnar HexMeet i Småland
Min hobbyblogg & dagbok: http://www.ioma.se

Hoppfull
6/12/08, 7:21 PM
#11

Jag tror säkert att man kan fixa oxh trixa själv… kritikerna är kritiska till grundsammansättningen i Herbalife. Men jag bryr mig inte så mycket, jag vill bara inte att folk ska bli besvikna och sjuka av en produkt som saluförs som hälsosam… det är ju så med mycket, tänk bara på becel och andra äckliga margariner… eller sötningsmedel som är "helt ofarliga" fastän de inte alls är de egentligen. De som vill sälja kan köpa testresultat som inte visar hela sanningen och är man då som du säger desperat så testar man ju vad som helst!

Är det extra svårt för dig att gå ner? Jag går inte ner alls… oavsett metod…. har inte testat pulverdiet pga att jag svält mig i många år och därmed inte riktigt har någon schysst ämnesomsättning. Att sluta äta igen då är nog inte så smart…

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Ioma
6/12/08, 7:51 PM
#12

Ja man SKA vara kritisk till det mesta nu för tiden för det finns så mycket skit.

särskilt de dieterna från usa o sånt.

Ja sköldkörteln är den som styr ämnesomsättningen i kroppen och jag har inte kvar den.

Jag måste hitta perfekta mängden levaxin för att min vikt inte ska öka, tar jag fööör mycket levaxin lägger hjärtat av.

Cancern hade spridit sig till hela sköldkörteln så därför fick de operera bort rubbet i halsen.

Mvh
Marika "Ioma"

Sajtvärdinna på barnlöshet www.barnloshet.ifokus.se
Jag anordnar HexMeet i Småland
Min hobbyblogg & dagbok: http://www.ioma.se

Hoppfull
6/12/08, 9:08 PM
#13

Jo jag känner till sköldkörteln… jag har ju oxå problem med ämnesomsättningen. Varför jag undrade var för att det finns många som levaxinet funkar superbra för och de går snabbt ner i vikt. Du skulle försöka få fatt på en läkare som vill ge dig tabletter av torkad svinsköldkörtel istället. Det ger mycket bättre effekt eftersom sköldkörteln ju (som du förstås redan vet) producerar en hel rad hormoner och inte bara T4 (som levaxinet motsvarar). Därför får man bara en av en hel radda hormoner genom levaxin medan de andra tabletterna ger hela uppsättningen hormoner sköldkörteln producerar och som ämnesomsättningen behöver.

Tyvärr är det här ännu en sak som de svenska läkarna vägrar tro på, trots att man behandlar framgångsrikt både i Norge och i Finland (inte alla läkare där heller!). Om du vill har jag en eller ett par artiklar jag kan lägga in här (om jag kan).

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Annons:
Ioma
6/12/08, 9:48 PM
#14

Ja det där får du gärna ge artiklar om, det hade jag ingen aning om det där med hormonerna.

Trodde levaxinet gav allt som behövdes.

Tyvärr verkar inte levaxinet funka positivt på min vikt tråkigt nog och jag tog 25Mg extra utan att läkarna visste men då fick jag ta ett prov och de bad mig sänka dosen.

Tar nu ungefär 15Mg över den dosen jag ska ha (215Mg nu då alltså) ;-)

Jag tar gärna emot mer info om det där….

Mvh
Marika "Ioma"

Sajtvärdinna på barnlöshet www.barnloshet.ifokus.se
Jag anordnar HexMeet i Småland
Min hobbyblogg & dagbok: http://www.ioma.se

Hoppfull
6/12/08, 9:58 PM
#15

Usch då, jag får hjärtklappning och blir skakig och får sömnproblem av för hög dos. Kroppen blir jättestressad av det!

Tydligen finns det åtminstone hormoner som heter T1, T2, T3 och T4 allra minst, och levaxinet motsvarar enbart T4. Det går alltså att beställa tabletter av svinsköldkörtel (grisar har ju nästan exakt samma genuppsättning eller vad det nu är som oss människor, därför är gris superbra att använda) men man måste hitta en modig och fantasifull doktor som vågar. Sedan är det tydligen bara för doktorn att beställa och så hjälpa en med dosering och uppföljning. I morgon kanske jag hinner leta reda på det lilla jag har… (fast vi har skolavslutning här) om inte så kommer det till veckan.

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Ioma
6/12/08, 10:00 PM
#16

Ja det är ingen brådks. Inte stressa för min skull.

jag trodde att alla Thormoner fanns i levaxinet men det hade jag fel om då *S*

Där ser man

Mvh
Marika "Ioma"

Sajtvärdinna på barnlöshet www.barnloshet.ifokus.se
Jag anordnar HexMeet i Småland
Min hobbyblogg & dagbok: http://www.ioma.se

Hoppfull
6/17/08, 6:00 PM
#17

Här är en länk till en sida kring ämnet.

http://home.online.no/~meretlun/hypotyreose.htm

Filen är en artikel i ämnet… den har inte jag läst men den handlar om samma sak.

Hoppas att ni hittar något matnyttigt :)

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Ioma
6/17/08, 6:14 PM
#18

Tack så mycket!!!

Mvh
Marika "Ioma"

Sajtvärdinna på barnlöshet www.barnloshet.ifokus.se
Jag anordnar HexMeet i Småland
Min hobbyblogg & dagbok: http://www.ioma.se

Hoppfull
6/17/08, 10:57 PM
#19

Väl bekomme :) Hoppas att det finns åtminstone något matnyttigt.,.. man förstår ju om inte annat att kroppen inte bara behöver levaxin… suck suck över läkarvetenskapen… den är så trångsynt så den nästan förtorkar och försvinner!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Tesan
6/21/08, 1:07 AM
#20

Strunta i alla diéter o tänk sunt förnuft…..

Äta nyttigt o motionera…

Det är det som håller i längden…

Annons:
Ioma
6/21/08, 4:09 PM
#21

#20 det funkar inte på mig. Dels så har jag ingen sköldkörtel då jag hade cancer i den och dels så verkar jag inte få till medicineringen med Levaxinet som det ska vara så jag går inte ens ner om jag lever på sallader *S*

Jag försöker hitta MIN diet som passar mig och som jag trivs med.

Motion… Ja om jag hade KUNNAT motionera så hade det varit jäääääkligt lätt men nu kan jag inte det tyvärr.

Så att säga att det "BARA" är att äta nyttit och motionera är inte rätt!

Mvh
Marika "Ioma"

Sajtvärdinna på barnlöshet www.barnloshet.ifokus.se
Jag anordnar HexMeet i Småland
Min hobbyblogg & dagbok: http://www.ioma.se

kajanus
6/22/08, 1:08 AM
#22

det är en ständig kamp….inte så lätt alla ggr,det är först nu jag ar lyckats ta tag i mitt problem med vikten,man måste vara mentalt förberedd på att göra en förändring av sit liv sen har ju alla människor olika innehåll i sina ryggsäckar….jag har oxå svårt med att motionera pga skador sen en trafikolycka men gör det jag kan när jag har bra dagar, försöker promenara iallafall 3 ggr i veckan sen beroende på hur långt det blir det är en annan femma…..så visst det är alltid lätt att tala om hur andra människor ska göra, när man inte känner till hela historiken,klart alla vet att rätt mat o mootion ger viktnedgång i de flesta fall…..men att göra det är inte alltid så lätt…motivation är nyckelordet……

Tesan
6/22/08, 1:11 AM
#23

Ville som sagt inte vara elak anser att alla får ta sitt egna ansvar över sig själva o hoppas att du hittar något som funkar för just dig!

Med att motionera menar jag inte bara att kunna lyfta skrot på gymmet eller liknande hårda sporter utan även att promenera är jätte bra, men som du själv skriver så får man hitta sitt egna sätt för att få en bättre hälsa!

Vi sitter i samma sits med det att längtan till ett barn så från min sida önskar jag bara lycka tillSkrattande

Ioma
6/22/08, 3:40 PM
#24

#22 precis. Man vet ju att det skulle funka om man vore "normal" alltså inte ha den värken, sjukdomen osv som jag har.

Har kronisk värk och inflammationer i rygg, axlar, nacke och muskler. Jag försöker gå på löpbandet jag har här hemma så ofta jag har en bra dag och känner att jag klarar en kväll/natt med värk.

För jag vet att när jag väl gått en stund på bandet så har jag jätteont, sen lindras värken några timmar för att öka när jag väl legat i sängen en stund eller satt i soffan.

Jag hoppas att levaxindosen är bättre nu för jag har börjat att varannan dag lägga till 25Mg extra på dosen så jag tar 225Mg nu.

Tar jag för mycket så blir jag yr tar jag för lite blir jag seeeeg som sirap *S*

Verkar inte finnas något mellanting för mig :-(

#23 Lycka till du oxå. kram

Mvh
Marika "Ioma"

Sajtvärdinna på barnlöshet www.barnloshet.ifokus.se
Jag anordnar HexMeet i Småland
Min hobbyblogg & dagbok: http://www.ioma.se

Emeliek
7/4/08, 11:30 AM
#25

jag är klar med min första vecka på CK och jag har redan gått ner 5,6kg *suuuuper lycklig*

vi ska göra ivf till hösten och jag vill inte bli nekad pga vikt så jag tänkte vad fasen jag kan ju testa, har inget att förlora förutom all god mat jag missar.. nu känns det som jag kan gå på ren kur hur länge som helst, så peppad är jag av min första viktnedgång :)

kajanus
7/4/08, 11:41 AM
#26

#25 grattis vad roligt för dig!!!!

Ioma
7/4/08, 1:34 PM
#27

Åhh vad härligt!!! GRATTIS!!!

Jag har även jag gått ner endel nu *glad*

Har bytt ut frukosten till LCHF-kost och ska köra så denna månaden ut sen ska jag byta ut även middagen.

Gått ner 11 kilo sen operationen. Men senaste veckan har jag gått ner 6 kilo *glad*

Mvh
Marika "Ioma"

Sajtvärdinna på barnlöshet www.barnloshet.ifokus.se
Jag anordnar HexMeet i Småland
Min hobbyblogg & dagbok: http://www.ioma.se

Annons:
kajanus
7/4/08, 2:04 PM
#28

åhh herregud grattis tiller båda!!!!jag har stått helt still nu i evigheter……………

Hoppfull
7/4/08, 10:15 PM
#29

Vad är CK??Generad

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Emeliek
7/5/08, 12:04 AM
#30

cambridgekuren

Hoppfull
7/7/08, 3:35 PM
#31

Åhå, då fattar jag! :)

Shit Ioma, vilket race! Det verkar ju vara precis rätt för dig :)

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

kajanus
7/8/08, 1:05 AM
#32

kom o tänka på en sak här nu nyss, mamma kläder för överviktiga finns det??har ej sett eller hört talas om det.är det ngt ni känner till??? tycker de flesta mammakläder går uppt ill st 44-46 har ju ingen större kolll på det men började fundera lie här på kvälls kanten

CarolineJ
7/13/08, 8:48 PM
#33

Här är en till som kämpar mot vikten med lchf. Startade för en vecka sen och änsålänge har jag gått ner 3-4 kilo :)

Ioma
7/13/08, 8:50 PM
#34

Samma här!!

Jag har oxå gått ner massor och har ändå bara bytt ut frukosten *S*

Lycka till #33

#32 Jag har faktiskt ALDRIG sett mammakläder för överviktiga. Som högs 46 har jag sett :-(

Otroligt dåligt!!!!!!

Mvh
Marika "Ioma"

Sajtvärdinna på barnlöshet www.barnloshet.ifokus.se
Jag anordnar HexMeet i Småland
Min hobbyblogg & dagbok: http://www.ioma.se

Annons:
kajanus
7/13/08, 8:58 PM
#35

visst är det……dåligt!!! Grattis till era viktnedgångar, vad äter du för frukost då ioma?nyfiekn som man är

Ioma
7/13/08, 9:02 PM
#36

Jag åt tidigare massa mackor med ost och in i micron typ. *S*

Det bytte jag ut till ca ½-1 dl keso, ½ burk tonfisk, 1-2 ägg och majonäs till det.

Ibland orkar jag inte koka ägg så då blir det bara keso o tonfisk.

Har även ätit fil  någon morgon nu när vi varit på semestertripp.

Mvh
Marika "Ioma"

Sajtvärdinna på barnlöshet www.barnloshet.ifokus.se
Jag anordnar HexMeet i Småland
Min hobbyblogg & dagbok: http://www.ioma.se

stallostby
7/21/08, 8:13 PM
#37

Jag provade den kosten (lchf) seriöst i två veckor som var jobbiga fortsatte ganska seriöst till i ytterligare två veckor (gick ner två kilo från 63,2 till 61.2 i snitt, morgonvikt). Har sedan ätit som jag vill men undviktigt mkt kolhydrater när jag kunnat. Minskat mkt mackor och pasta, öl och äter absolut inte godis och drickor (har nästan aldrig gjort). Vikten håller sig fast ibland lite upp och sedan ner igen. MEN tycker ren Lchf kost inte är att rekommendera fullt ut.. Har börjat få gallbesvär..troligtvis av för fet kost och mkt ägg. Jag rekommenderar den "gyllene medelvägen"!!

Ioma
7/22/08, 7:37 PM
#38

Nu har ju även läkare erkännt att lchf är det bästa.

Mvh
Marika "Ioma"

Sajtvärdinna på barnlöshet www.barnloshet.ifokus.se
Jag anordnar HexMeet i Småland
Min hobbyblogg & dagbok: http://www.ioma.se

JoJos
8/2/08, 1:05 AM
#39

själv vågar jag mig inte på någon metod för utom bra mat o mer motion igen.. när jag testade pulver diet som en start slutatde de i ätstörningar.. såg ut som en påse hundben (enligt min mor) men efter alla graviditeter har jag lyckats gå upp lite väl mycke och skulle nu enligt mig själv villja/behöva gå ner iaf 10-15 kg..

Emeliek
8/2/08, 11:25 AM
#40

kan ju meddela att jag nu gått ner 12kg exakt :D

känns skithärligt, då har jag gått på renkur i 3veckor och sedan kombi i två och nu fem dagar ren igen på ck.

Ioma
8/2/08, 12:40 PM
#41

#40 grattis!!! Skitbra ju!

Vi ligger på ungefär samma viktnedgång.

15 kilo ner för mig.

Har fortfarande bara bytt ut frukosten till lågkolhydratkost och resten av dagen ätit vad jag vill typ.

Mvh
Marika "Ioma"

Sajtvärdinna på barnlöshet www.barnloshet.ifokus.se
Jag anordnar HexMeet i Småland
Min hobbyblogg & dagbok: http://www.ioma.se

Annons:
Hoppfull
8/2/08, 3:38 PM
#42

Helt otroligt!! För mig fungerar inget alls… men men, jag får lära sig leva med min kropp!!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Upp till toppen
Annons: