Annons:
Etikettunder-25-barnlös
Läst 4655 ggr
[IllerLove]
2011-11-23 00:22

Kan ej bli gravid :(

Hejsan!

Jag vill itne gå in på detalj, men jag kan inte bli gravid.

Jag har därför Googlat en massa gällande Reborn Dolls och kollat vad för sorter av dem söta liven, det finns och kostnad osv.

Jag har ingen ekonomi för tillfället, men om 4 månader kommer pengarna in, då jag skrivit in mig på Arbetsförmedlingen IGEN (irriterande att plugg inte funkar just nu!)

Jag gråter nästan, när jag kikar på alla dem söta Reborn- bebisarna och jag går igenom mammors sidor som är gravida osv och önskar så hemskt att jag var en gravid mamma själv, men nu går det inte och med ett litet hopp innerst inne, då jag och min pojkvän FÖRSÖKT, FÖRSÖKT, FÖRSÖKT med allt vi kunnat, så hoppas jag det finns någon barmhärtig själ som skulle kunna tänka sig, att få betalt för den Reborn jag "adopterar", när jag fått in lön om några månader.

Senario:

Jag får ett mail av en vänlig själ, som går med på en kompromiss (kanske att jag betalar en penning extra imed jag inte betalar direkt) Jag väljer ut en reborn och adopterar den från den vänliga personens sida. Det tar lite tid, men jag får hem det söta livet. Jag kommer känna ren lycka pga av kompromissen att jag får betala några hundra extra eller nåt sånt när jag väl får klirr i kassan om några månader. Båda parterna tjänar på detta: Jag och min pojkvän får en bebis, personen vi beställde den utav får extra pengar utöver summan som bebisen går på, imed vi inte betalat så fort vi fått den hemskickad.

Eller en sån kompromiss är för mycket begärt?

Jag menar… ni som gör reborns har en chans att göra någon väldigt lycklig, efter att ha försökt bli gravid LÄNGE. Plus att ni tjänar ju extra på det utöver den ordinarie summan. Snälla, hjälp ett olyckligt par?

Kontakten med mig kommer hållas hårt på och jag kommer hålla hårt på mig själv att hålla kontakten med er/dig tills jag kan betala av hela summan plus extra. Snälla hjälp :(?

Detta inlägget känns lönlöst, för tror inte det finns någon som kan göra sånna kompromisser, men varför inte? När jag kommer utge mitt nummer och adress till er/dig. Då kan ni lita på att ni får betalt och ringa mig om det är nåt osv.

/En desperat tjej som bara har ett ynka hopp om ett liv att ta hand om <3

Annons:
skotty
2011-11-29 17:27
#1

Hm, jag har sett sånna där "bebisar" och dom är riktigt söta. Men vadå att du och din pojkvän får en bebis? Det är ju ingen riktig bebis. Varför inte adoptera istället? Eller bli familjehem?

Beklagar förresten att du inte kan bli gravid.

Mona22
2011-12-01 17:47
#2

Håller med #1.

Beklagar din barnlöshet, men att ta hem en docka för att ha något att ta hand om, det tror jag inte är rätt väg.

Förstår att du vill ha någon att ta hand om men kan du inte bli stödhem eller liknande för något barn istället? Då blir det ju verkligt.

Nu vet jag ju inte bakgrunden men stressen över att ni måste ha ett barn kan göra att ni ej blir gravida. Ta det lungt. Gör en utredning om ni är fertila och försök stressa av.

[MissGina]
2011-12-07 15:55
#3

Förstår hur stressande det är. Vill också medan jag är någorlunda ung.

Jag har två barn sedan tidigare, men med min nya verkar det inte fungera. Han har inga barn. Han har dessuotm en mycket ovanlig blodgrupp. Kan blodgruppen avgöra om man kan få barn eller inte? Jag börjar tro det är därför han inte har (hoppas jag har fel)

Ge inte upp hoppet

Upp till toppen
Annons: