Annons:
Etikettbehandlingar-mm
Läst 6425 ggr
Linakanina
7/10/14, 7:49 PM

Orolig för framtiden

Jag är 20 år och har pcos, jag tar inga mediciner och har försökt bli med barn naturlig väg i 1år innan jag fick reda på att jag har pcos. Jag är livrädd för att inte kunna bli med barn i framtiden, jag vet att jag är ung men det känns som tiden rinner iväg och min man och min högsta önskan är att ha en familj. Vissa dagar ligger jag bara och gråter för jag hatar min kropp så mycket och är så avundsjuk på alt och alla med barn. Jag vet att jag oroar mig i onödan och inte egentligen behöver stressa men jag är så rädd för att bli barnlös. Var bara tvungen att skriva av mig i min frustration.

Annons:
Aleya
7/10/14, 10:47 PM
#1

Jag kan säga att jag har samma känslor. Dock är jag närmare 30 och har endometrios.

Jag får dock samma vidriga känsla av att hata kroppen för att den är som den är.

Jag kan inte annat än säga att det förhoppningsvis löser sig för oss båda.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

ruccslem
7/11/14, 1:41 PM
#2

Hej! känner samma.. men jag kommer att förbli barnlös =/

Men hoppas att det löser sig för er bägge! lycka till =D

Adam Sandson
6/9/15, 3:03 AM
#3

Gud äger herraväldet över himlarna och jorden. Han skapar vad Han vill och Han skänker åt den Han vill döttrar och åt den Han vill söner;42:49 eller skänker både söner och döttrar åt den Han vill och gör den Han vill ofruktsam. Han vet allt och är mäktig allt.42:50

Thotis90
6/15/15, 12:49 PM
#4

Jag förstår känslan ♥ Jag och min sambo försökte få barn i 3 år innan vi fick veta att jag har endometrios. Jag opererades i november (det var då jag fick min diagnos) och behandlades i 6 månader för att lugna ner det hela. Nu har jag slutat med behandlingen för att försöka bli gravid igen då en operation kan öka fertiliteten. Jag vill tro att vi kommer lyckas, men jag är rädd för att vi inte kommer göra det den här gången heller.

Medarbetare på Bloggande, Endometrios, Ensamhet, Motionspepp och Ångestsjukdomar Stjärnor

Upp till toppen
Annons: