Annons:
Etiketterunder-25-barnlösivf-provrörsbefruktning
Läst 1586 ggr
Ellrose
2/24/16, 7:19 PM

22år och vill ha barn

Hej. jag har kommit till den punkten då jag vill ha barn. jag är singel och har bra jobb mm. jag skulle kunna fixa allt med barn och det.

Men som sagt har jag ingen kille så därför undrar jag om det här med ivf???

( Ellrose Hamsteruppfödning)

  • Redigerat 11/1/22, 3:44 PM av Niklas
Annons:
Zepp
2/24/16, 7:31 PM
#1

Finns enklare sätt.. ta reda på din ägglossningscykel och gå ut på krogen och finn någon lämplig person, som ser frisk ut!

Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.

sarann
2/25/16, 9:14 AM
#2

Vad undrar du över om IVF?

[Silverräv69]
2/26/16, 1:17 PM
#3

Ivf är mycket kostsam och tröttsam process om man inte är remmitterad via läkare. Surfa runt på olika klinikers hemsidor och ta reda på fakta och ifall du är redo för en sådan behandling eller hellre ha is i magen och se ifall du träffar rätt kille med samma längtan.

viktoria91
2/27/16, 2:16 PM
#4

#1 Fruktansvärt oansvarsfullt att tvinga någon att bli förälder! Har man den inställningen så borde man kastreras.

Zepp
2/27/16, 2:26 PM
#5

#4

Haha.. nu blev jag verkligen fundersam på vad du menar?

Ingen kvinna har någonsin tvingat mig att bli förälder, det är mitt eget ansvar!

På det.. jag kan mycket väl vara en förälder, det är dock inget jag känner till.. iomed att jag själv för rätt länge sedan varit ung och inte alltid så nogräknad vad gäller sexuella relationer/konsekvenser!

Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.

Ellrose
2/28/16, 7:33 PM
#6

ok. men nu är det så att jag inte har lingonveckan som alla utan bara två gånger om året. det är därför jag tänkte på det här med ivf.

sen är jag nog inte den som går ut på krogen för att ligga. jag har aldrig druckit i mitt liv och tänker inte göra det för att bli gravid. då kan jag lika gärna kolla med någon av mina killkompisar om vi kan gå in på toan och ….. så det så.

( Ellrose Hamsteruppfödning)

Annons:
[Silverräv69]
2/29/16, 3:22 PM
#7

Men då borde du inte ha problem med att få en remiss från en läkare till ivf, om du förklarar din situation och önskan. =D

Men behandlingen kommer ändå vara tröttsam och en bergochdalbana av känslor, så håll ut och ställ inte för höga krav på din kropp och ha en plan B, plan C och en plan D..så att du inte blir alldeles förkrossad om något inte skulle gå som du vill.

Lycka till! =D

Ellrose
2/29/16, 6:33 PM
#8

#7 a har flera planer, jag ska kolla med en killkompis först om han skulle vilja hjälpa mig. sen får man kolla runt lite innan man drar gång en sån stor process.🙂

( Ellrose Hamsteruppfödning)

M
11/17/22, 5:51 PM
#9

#0: Har du provat appen Just a Baby eller FB gruppen med samma namn?

G
11/18/22, 8:27 PM
#10

Hej, vart bor du? Jag kan donera i västra götaland

Upp till toppen
Annons: