Annons:
Etikettbehandlingar-mm
Läst 3872 ggr
Missmagi
11/7/16, 9:21 PM

Otur och ännu mera otur

Vi har försökt bli gravida under 2 års tid. När vi startade började min mage ganska direkt att krångla och jag fick efter många vändor till läkaren äntligen en diagnos, ulcerös kolit. Efter de började behandlingen mot sjukdomen o jag svarade bra på de. Enligt min läkare är de det som förmodligen gjort att vi haft de svårt att få ett plus . När jag fick bukt med den sjukdomen fick vi äntligen de där efterlängtade pluset. Dock fick jag missfall efter 8 v. Två mån senare plussade jag igen men fick missfall ytterligare en gång efter bara nån dag efter ett svagt plus. Ägglossningen kom igång rätt snabbt trodde jag men av en kraftig blödning och en enorm smärta gjorde att jag bokade tid för gyn där de visade sig vara en cysta som brustit och en satt kvar. Alltså ingen "riktig' är ÄL denna gång. Ännu en gång av misslyckade. Månaden efter lyckade ägglossningen komma igång i rättans tid meeen så kom då ska givetvis sjukdomen tillbaka och nu står vi här på ruta 1 o just nu känns chansen att kunna få barn är ännu en gång väldigt långt bort. De känns som att vi inte ska få ett barn jag och min sambo, att vi på nåt sätt inte är menade. Blä vad detta känns tufft!

Annons:
LaSadie
11/8/16, 7:53 PM
#1

Trist att det inte går :( IVF kanske?

Missmagi
11/8/16, 8:05 PM
#2

Jo vi bokade tid för utredning och hoppas på hjälp nu.

RoxannaS
11/13/16, 1:13 PM
#3

Åh vad ledsen jag blir för eran skull. Har tyvärr ingen erfarenhet att dela med mig av mer än av missfall. Men ville skicka lite kramar i alla fall. <3


Vill du bli sajtvärd? Besök listan på sajter som söker ny värd!

Sajtvärd på Anslagstavlan, Diabetes, Djurannonser & Misshandel iFokus
Missmagi
11/13/16, 1:42 PM
#4

❤❤

Rydén91
5/25/19, 12:01 PM
#5

❤️❤️ beklagar inte alls kul

Upp till toppen
Annons: