Barnlöshet iFokus

Barnlöshet

Etikettbehandlingar-mm
Läst 1517 ggr
Trasigleksak
2020-02-27 00:22
0

Köpa clomid på nätet

Vi har försökt bli gravida i 5 års tid snart….. får ingen hjälp då jag har en del övervikt som jag inte blir av med 😓 Någon här som köpt clomid eller andra fertilitetspreparat på nätet? Var? Hur gick det? Känner mig extra desperat och ledsen just nu då en nära anhörig precis deklarerat att hen ska ha sitt tredje barn….. och en annan nära anhörig nyligen gjort en abort pga man inte orkar med en graviditet till….och här vill man inget annat än bli gravid. :(

Herveaux
2020-02-27 06:44
3

Jag hade aldrig hört talas om preparatet förut så jag googlade loss. 

Med tanke på typen av hemsidor som påstår sig ha detta i sitt utbud skulle jag starkt avråda från att köpa Clomid eller liknande utan recept från läkare. 
Vem vet vad du får hem och stoppar i dig. Var rädd om dig!

Det här är inte menat att förminska er längtan och definitivt inte att såra, men mitt råd är att lägga energin (och pengarna) på att komma tillrätta med din vikt i första hand. Lycka till med fortsatta babyverkstaden!

// Harley

Trasigleksak
2020-02-28 00:05
0

Och det tror du inte jag försökt redan? Precis såna här svar jag INTE ville ha……

Herveaux
2020-02-28 12:33
0

#2 Påstod inte heller att du inte skulle ha försökt jobbat med din vikt. 

Du kan ju alltid testa att posta inne på Gravid iFokus också, där inne finns det mycket kunskap och är hög aktivitet. Där kanske du får svar du vill ha. 
https://gravid.ifokus.se/

// Harley

Omorika
2020-04-03 20:13
0

Her tyvärr inte svar på din frågamen har ni försökt privat, eller ställer vikten till det där med? Det är helt klart värt pengarna och göra en privat utredning. Annars är mitt tips att söka all hjälp som finns inom vården. Kanske finns det nått du kan få hjälp med t ex din vikt. Jag har gjort en privat utredning men behöver IVF och det får jag inte för min vikt. Har istället blivit deprimerad och efter typ 1 år nu börja få hjälp med både mående och vikten. Mående går hyfsat men vikten är ett gissel.

Belladonna87
2020-04-26 21:17
0

Hej ! Jag har köpt preparat på internet , jag kan skicka länk till dig om du vill ha. Jag förstår din frustatation :( jag och min fästman har försökt i 4 år och under den tiden så blev jag gravid 1-2 månader efter jag hade käkat clomid men slutade i missfall pågrund av min undervikt och näringsbrist antog läkaren. Men har haft 2 graviditeter med mitt ex som en var missfall och en abort pågrund av att han var ett ass . Men för mig nu så vissade sig att jag har inga ägglossningar så vi har börjat söka fertiliutredning som börjar om 3 veckor . Men äter du vitaminer ? Du kan också pröva munkpeppar och d-vitamin och e vitamin samt rosenrot . Men jag förstår din känsla :( har du prövat ägglossningstester ? Kram

Belladonna87
2020-04-26 21:20
0

https://pharmrx-1.com/site/search?query=Clomid Här har du länken men det kan vara problem att få hem det nu pågrund av att gränserna är stängda , men clomid är samma sak som pregotime lycka till nu

Monopol321
2020-07-21 23:39
0

Köpte du Clomid? Om ja, vart köpte du det och hur har det gått för dig?

Monopol321
2020-07-21 23:39
0